SEO nauda ir svarba verslui Tai dalis marketingo plano

SEO nauda ir svarba verslui. Tai dalis marketingo plano

SEO nauda ir svarba verslui. Tai dalis marketingo plano 780 325 Kurybinga lt

SEO (angl. Search Engine Optimisation) arba dar kitaip vadinamas interneto svetainės optimizavimas paieškos sistemoms. Jis laikomas neįvertintu marketingo lauku, paprastai kalbant ir pajuokaujant tai prilyginama juodajai magijai, paslaptimi, kadangi siekimas gerų rezultatų reikalauja daug kantrybės ir pastangų. Todėl pradėkime suprasti kokia vis dėlto ta SEO nauda ir svarba verslui.

Dauguma verslininkų meta visą šį reikalą, nes tai neatneša greitų rezultatų arba iki galo nežino kaip reikėtų koncentruotis ir perprasti paieškos sistemų algoritmą.

Todėl reikia suprasti, jog tai yra dalis marketingo ir tik nuo jūsų priklausys kaip strateguosite, mėginsite pritraukti klientus naudingu turiniu. O gal tiesiog norėdami paspartinti pardavimus imsitės akcijos, lojalumo programos? Net ir turint tinkamą turinį jūs nebūtinai lankytoją priversite įsigyti paslaugas ar nusipirkti prekes, jeigu neturėsite patirties su „call to action“ kas, išvertus iš anglų kalbos, reiškia „raginimas veikti“. Vienas pavyzdžių būtų teksto, kuris sudomina lankytoją ir tiesiog skatina imtis atitinkamų veiksmų įsigyti paslaugą ar prekę, panaudojimas.

SEO taip pat dažnai padeda padidinti ROI rezultatus, kurie reiškia santykį tarp investuotos sumos ir grąžos. Taigi grįžtamą sumą X daliname iš investuotos sumos Y. Dažnai ekspertai prieštarauja, jog atsipirkimas ilgai užtrunka, investicija nepakankamai efektyvi. Tačiau neįvertina efekto, kiek įtakos turi SEO, įdėjus nemažai laiko bei darbo, visas šis reikalas atsipirks su kaupu. Negalima net lyginti su trumpalaike reklama (kalbama apie skelbimą laikraščiuose, televizijoje ir kt.).

O kodėl kai kurios svetainės atsiduria pačiame viršuje? Paieškos sistema analizuoja jūsų turinį internetinėje svetainėje, renka raktažodžius, kuriuos jūs naudojate tekste ir lygina su lankytojų ieškomais populiariais žodžiais. Taigi jeigu jūsų internetinis puslapis turi naudingą informaciją ir lankytojas randa tai ko ieško, jam lengva naudotis puslapiu, atrodo patikimai, tuomet sistema vertina pagal tai kaip jūsų turinys buvo rastas, kiek laiko dažniausiai trunka apsilankymas (vadinamasis „bounce rate“), ar vėliau kažkur adresas buvo naudojamas (pvz., pasidalinote socialiniuose tinkluose), o gal kita svetainė nukreipia skaitytojus į jūsų adresą.

Kaip mes supažindiname paieškos sistemas su savo turiniu? Tiesiog nusakome pagrindiniais raktiniais žodžiais apie ką kalbama, tai padaroma vadinamajame kodiniame „aprašyme“ ir taip pat antraštėje. Atrodo paprasta, bet taip nėra, jei teksto apimtis, adresas bus per ilgas, raktiniai žodžiai per dažnai pasikartoja – paieškos sistemos matys tai kaip piktnaudžiavimą, sukčiavimą.

Taigi iš to seka, jog reikalinga raktinių žodžių strategija, kuriai padeda SEO. Nepamirškime naudoti visus aprašymus, tokius pačius ir socialinių tinklų platformose kaip Facebook, Linkedin ir kt.

Todėl jeigu reikia konsultacijos, maloniai kviečiame paskambinti mums ar parašyti el. laišką. Iki greito!

SEO nauda ir svarba verslui, ar tai tikrai dalis marketingo plano? Pasidalinkite savo patirtimi. Kaip jums pagelbėjo SEO?